måndag 13 oktober 2014

Vardagssanning. Ingen häck!

Innan vi köpte det här huset var jag väldigt klar på en punkt! Ja, förutom alla de där kraven man i teorin har på ett kommande önskeboende såklart!  Den önskelistan är ju oändlig, svåruppnådd, fylld av en rad oklara detaljer och för det mesta alldeles för dyr. Ja, hur som helst var jag alltså helt klar på en punkt! Jag ville jag absolut inte ha en trädgård som skulle ta tid från den värdefulla lediga tiden som jag så högt uppskattar;
"- Jag tänker inte vara hemma och klippa häcken när jag kan klättra" svarade jag ofta när trädgård och tomt kom på tal.

Man brukar säga att bilder säger mer än ord! Å jag kan bara hålla med! Vi har blivit bönder! I helgen blev det väldigt påtagligt när hela familjen var ute och fällde träd, drog bort ris & byggde vedbod. Sedan vi flyttade hit i juni har vi bytt många klätterdagar mot hemmafix å jag fullkomligt ÄLSKAR DET!!! Men jag står fast på min punkt. Ingen häck. Så det så.


 

Inga kommentarer: