måndag 15 april 2013

Två-årskalas, klätterpremiär, gamla & nya projekt!!

Det har varit fullt upp de flesta timmarna på dygnet de senaste dagarna. Kalas, kalasförberedelser, fint väder & klättring, snoriga ungar som underhållit nattetid & jag har såklart suttit uppe halva nätterna för att sy & virka!


Min färgglada mormorsfilt är klar & jag är riktigt nöjd! Det var väldigt roligt att virka rutorna & som jag misstänkte mindre kul med ihopvirkandet å att fästa alla trådar. Men nu är den FÄRDIG!!
På syfronten har det bara blivit en Amningsponcho till.
I morgon hoppas jag på lite nytt tyginköp för att testa nya syprojekt. Planen är att sy ett par haremsbyxor.

Eftersom Isak har fyllt år har vi haft kalas hela helgen. Å såklart blev det två olika biltårtor till vår biltokiga son. Här är en =)

Inga kommentarer: